Pages

22 May 2012

MICRO TREND: TRANSPARENT

During recent catwalk shows designers have been using more of perspex and clear vinyl accessories. At the Chanel Cruise presentation in Versailles, Karl styled his models with plastic cross-body bags and matching cuff bracelets, while on the Chanel Fall runway, every look came paired with geode-inspired d’Orsay pumps featuring see-through cylinder heels. From Rodarte to Christopher Kane accessories clear materials are being used. Get your plastic on! Fashion Lovers.

Yakın zaman içerisinde podyumlarda sıkça görünen bir trendden bahsetmek istedim. Şeffaf Aksesuarlar. Chanel'in Versailles Sarayının bahçesinde düzenlediği defilede transparan çanta ve bilekliker ön plandaydı.
Yine Chanel Sonbahar defilesinde transparan topuklar dikkat çekdi. Rodarte'den Christopher Kane'ye bir çok modacı transparan aksesuarları kullanmakda. Hadi Moda Aşıkları! Plastiklerinizi ortaya çıkarın.
 

Chanel  Resort Collection  -   Nicholas Kirkwood for Erdem 



3.1 Phillip Lim Pouch - Spikey Heels at Yves Saint Laurent



Maison Martin Margiela Shoes - Manolo Blahnik for Chado Ralph Rucci



Rodarte - Charlotte Dellal Acrylic box



Chanel Fall heels - PVC Clutch Christopher Kane



Simone Rocha Barogues - Stockholm Street Style



12 comments:

  1. ıyyyyyyyyyy seffaf cızme ve ayakkabı cok ıtıcı:))) topuklar keyıflı o ayrı:))) bende blogum beklerım kocaman sevgıler

    ReplyDelete
  2. Kokosss Ayaklar terleme yapınca buahrlaşma oluyor ve hiçde hoş olmayan bir görüntü. Çanta ve topukda transparan malzeme kullanılmasını bende beğendim. Ve şimdi hemen Kelebegin peşinden takibe gidiyorum xxx

    ReplyDelete
  3. Blogumn hayrlı olsunnn:) pek beğendim takipteyim bende beklerim:)
    Şeffaf detayları bende seviyorum hele topklularda ve çantalarda favorim oluyorlar :)

    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Merhaba Zelish :) senin de blogunda cok guzel paylasimlar var ve izlemeye aldim :) ozellikle o mor chanellerde gozum kaldi bu postta :) su anda seyahatteyim, o yuzden gecikmeli dondum yorumuna, cok tesekkur ederim begenin icin. Hangi profil ismi altinda takibtesin blogumu acaba? Gorusuruz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah, cok mersi yada molto grazie, o guzel yorumlarin icin. Ahh o Chaneller gri ile nasil da uyumlu (zaten favori renklerimden ikisi, lila ve gri).
      Profil ismim de Zelish, sana profil linkimi yollayayim.

      http://www.blogger.com/profile/05930617110588108469


      Bu arada bi kez daha belirteyim, stiline ba-yi-li-yo-rum.
      xxxx

      Delete
    2. Merhaba Zelish, tatilden dondum, blog ziyaretlerime basladim : ) Sagol cevabin icin ama ben Zelish diye goremedim GFC listesinde birini!? Bu arada aynayi sormussun, Laura Ashley de bu tarz cok ayna oluyor, indirim donemlerinde de iyi fiyatlara bulunuyor, Graham Green e de bakabilirsin, ebay den de aratirsan cok secenek var orada UK icin. Ben oradan getirtemedigim icin ve Italya da bulamadigim icin, gittim ta Istanbulda buldum tasiyarak getirdim, kasim ayinda hikeyesini anlatmistim, Istinye Park in icinde ev dekorasyon magazasi, daha detay istersen yazarim. Bu arada yukaridaki posttaki CO feather cluth dreamy dream wish listemin tepelerinde, soyle super bir indirimde yakalayabilsem keske : )))
      Lila ve gri begenimiz ayni demekki : ) Cok tesekkur ederim begenin icin : )

      Delete
  5. Replies
    1. My favourite are the ones by Yves Saint Laurent. Just sexy and powerful.

      Delete
  6. Wow, very cool and unique pieces that you showcased here! Beautiful. Your blog is so cute =)

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You Suzie Q, just finished checking out your blog.

      Delete
  7. modern sindirella ayakkabilari:)

    bu arada cekilsiime beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/05/hediye-archie-granddan-harika-defterler.html

    ReplyDelete

Thank You For Your Comments